sobota, 29 grudnia 2012

Toruń

Elo ludziska ! Obecnie znajduje się w Toruniu . Jestem u babci i wyżeram jej wszystkie batoniki xD Obecnie cały czas oglądam filmiki na YT . Głównie to X Factor 2011 {LM} i 2012 {Union J} . Oglądałam dzisiaj Zmierzch : Przed Świtem cz.2 . Wrażenia po filmie : OMG , to jest genialne ;) Zainteresowałam się też Video Diary 1D i Union J . Fajnie by było żebym coś jeszcze rozumiała ;p A tak poza tym , nic nowego . A ! Kupiłam sobie płaszczyk , komin i czapę . Zakupy udane xd

Parę moich ulubionych filmików




 
 
 
 
 
 
 
 
A to taki bonus ;) Zakochałam się w tej piosence , polecam tłumaczenie <3
 
 
 
 
 
 
To na tyle ;* Jakoś niezbyt ciekawe życie wiodę *v* Co robicie na sylwestra ? Ja chyba idę na jakiś koncert . Hahaha , nawet nie wiem jaki , moja głupota poraża -_-
 
Do zobaczenia ziomki
 
 
Malina Xxx
 


9646_306992726067652_407739568_n_large

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy