sobota, 8 grudnia 2012

Zakupy ;)

Elo ludziska ! Dzisiaj byłam na zakupach w Toruniu . Niestety w Carefurze  {nie wiem jak się pisze nazwę }nie znalazłam nic ciekkawego , więc pojechaliśmy do galerii "Plazy" . Tam od razu znalazłam kilka fajnych sukienek , ale .. Zawsze musi być to głupie ALE ! Po :
1.Niektóre były zbyt wyzywające i w stylu dzi*ki
2.Nie podobały mi się kolory bądź fason
3.Zbyt wygórowane ceny
W końcu znalazłam ekstra kieckę ! Jest złota i błyszcząca . Kończy się lekko nad kolanem . Ramiączka  są grube , co mnie niezmiernie ucieszyło . Kupiłam sobie jeszczy lordsy . Normalnie zakochałam się w tych butach . Jeszcze dodatkowo zakupiłam sobie książkę Jaye Wells "Mag w czerni" . Niestety , druga część . Pierwszej w Empiku nie było ;'(
Na razie mogę stwierdzić , że książka odrobinę dla mnie za dorosła , ponieważ ciężko się czyta , ale co tam . Dam  radę ;p
Przykro mi , ale zdjęć nie wstawię . Jestem u babci i zapomniałam zabrać kabla USB i ładowarki . Tak właśnie pakuję się w pośpiechu ;) Obiecuję , jutro na blogu pojawi się zdjęcie sukienki i lordsów . Może się  w to ubiorę i wtedy Ola zrobi zdjęcie ... Nie wiem , jutro się okaże 

P.S. U was też pada śnieg ? Bo u mnie na drogach strasznie ślisko ;o) Na górkach można już zjeżdżać na sankach . Yea ! Wiem , co będziemy robić na wychowaniu fizycznym ;p

Do zobaczenia ziomki


Malina xoxo

21497_10151286046412755_2128192262_n_large

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy