sobota, 15 grudnia 2012

Urodziny roku !!!

Elo ludziska ! Pewnie wiecie , że w środę były urodziny roku  , co nie ? 12.12.2012 rok . A ja tego dnia pisałam sprawdzian z j.polskiego xd Ale dobrze jest , dostałam 5 . Post będzie krótki , bo piszę na iPadzie , gdyż mama ma w pracy kabel od notebook'a :(
 Wiecie , że Conor Maynard wydał teledysk do piosenki Animal  . Oglądałam wczoraj na YT , genialny . Polecam obejrzeć .
A ja znowu choruje ;'( Boże , czemu ?! Głowa mnie boli i mam katar  . Ale poza tym , jest spoko . Pada u was śnieg ?? U nas ostatnio odrobinę słabiej , ale nie narzekam . No może na mróz ... Grrr , właśnie to jest najgorsze w tej porze roku :(
Lubicie Girls Alound ? Ja ostatnio zakochałam się w ich piosenkach . Pierwszy żeński zespół (nie licząc Little Mix) , który przypadł mi do gustu :p
Dobra , nie będę zanudzać . Za kilka godzin dodam kolejnego posta , o wiele dłuższego od tego ;)


Do zobaczenia ziomki

Malina xoxo












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy