niedziela, 23 grudnia 2012

Świąteczna gorączka

Cześć kochani ! Prezenty dla innych zakupione ? Ja dzisiaj byłam na zakupach i powiem wam ,że była tragedia . Dużo ludzi i ....produktów . Miałam za szeroki wybór i odrobinę mnie to przerosło . Ale najważniejsze jest to , że mam co  dać bliskim ;)
Ubraliście choinkę ? Ja niestety nie , bo wyznaję inną religię . Na szczęście mama toleruje takie święta , ale o choince i dzieleniu się opłatkiem mogę zapomnieć . Tak samo jest z religią . Każdy z nas ma taki przedmiot , mój to etyka .
Aktualnie jestem u cioci i wujka . Ola pomaga im sprzątać po obiedzie , a ja piszę na komputerze ;( Na szczęście ciocia jest spoko i nie zabrała mi komputera .
Oglądacie jutro Kevin sam w Nowym Jorku ? Ja osobiście film ubóstwiam za znakomitą obsadę i humorystyczne wypowiedzi bohaterów .
Jak będę w domu dodam zdjęcia prezentów , które kupiłam i mój dzisiejszy outfit ;)
Niestety muszę kończyć . Zamierzam odrobinę podrasować wygląd bloga . Co wy na to ? Dobry pomysł ?
Jeszcze jedno pytanie : Jak nastrój po końcu świata ? Zawiodłam się na kalendarzu majów . Miało nie być matmy , a jednak była . Dobre i to , że nie było sprawdzianu ;))

Do zobaczenia ziomki

Malina xxx

Tumblr_mfcf2gukpn1rjr51zo1_1280_large

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy