czwartek, 6 grudnia 2012

Haylor

Elo ziomki ! Mamy posta o nowej parze w show- biznesie . Mowa o Harrym Stylesie i Taylor Swift. Podobno spotykają się od niedawna . Kupiłam dzisiaj Twista i tam pisało , że między nimi od dawno iskrzyło <3 Normalnie rzygam tęczą . Ale powaga . Odobinę mi smutno ;'( Hazz był moim ulubieńcem , ale kit . Jak jest z nią szczęśliwy , to nie ma się czego czepiać . I tak jest dla mnie za stary xD Widzieliście hejty na Tay . Aż szkoda mi jej ... Biedna , niczemu winna nie jest , ale kurna antyfanów to nie obchodzi . Ciekawe , ile będą razem ? Dla mnie fajna para i ładnie razem wyglądają :p Haylor wkracza na salony ludziska !!!!!!! 

Foty Haylor


Tak ode mnie dla antyfanek Haylor ( bądź samej Taylor ) : Jeśli jeszcze raz ją / ich obrazisz , wściekła suko , dostaniesz w mordę !  

Przepraszam , poniosło mnie ...  Ale , proszę nie obrażajcie ich ... To głupie i niedojrzałe . Tak nie zachowuje się prawdziwy Directioner :) 


Do zobaczenia ziomki 

Malina xoxo 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy