niedziela, 9 grudnia 2012

Prawdziwa zima

Elo ludziska ! U was też zaczyna się prawdziwa zima , to znaczy : czy pada śnieg i chorujesz ? Bo umnie i pierwsze  i drugie . Śnieg spadł u nas chyba w poniedziałek ,a chorobą zaraziła mnie ciocia ;( Głowa mni pęka i boli mnie gardło .
Moja siostra z kuzynką , Julką , były już dziś na kuligu . Haha , widok bezcenny ;p
Piszę do was pijąc owocową herbatę . Brzuch zaczyna mnie boleć ;/ Wczoraj zjadłam wszystkie ogórki kiszone z jednego słoika i cud , że nie spałam w łazieńce .
Matko , mi głowa zaraz eksploduje od hałasu ;( Mam ochotę wyjśc na dwór , ale w moim stanie , to nie jest wskazane .
Wczoraj wspominałam o tym ,  że kupiłam książkę . Powiem wam , że moja ciekawośc wzięła górę i przeczytałam cztery ostatnie rozdziały . Heh , książka na koniec zboczona . Jest w niej mnóstwo wulgaryzmów , ble . Nie dla mnie , ale kasę dałam i to gówno przeczytam ;)
Nie wiem o czym jeszcze napisać ;/

Do jutra ziomki

Malina xoxo

Tumblr_merlb9dsrs1rs4ouco1_500_large

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy