wtorek, 11 grudnia 2012

Nudy

Elo człowieki ! Przed chwilą skończyłam czytać lekturę "ten obcy" . Normalnie się poryczałam , bo niektóre momenty były wzruszające ;) Jestem za bardzo wrażliwa ! Tak nie może być! A poza tym , jak tam w szkole ? Ja nie mogę doczekać się świąt . Normalnie moja dyrektorka mnie rozwala swoją głupotą . Dzisiaj zrobiła aferę , że dziewczynki ze starszych klas się malują . Ta , ta pierdzielenie o Chopinie . To , że używam korektora do twarzy i pudru , to takie przestępstwo ?! Nosz ludzie , nie dołójcie mnie ! B zwróciła uwagę , że połowie dziewczyn zależy na dobrym sprawowaniu . A , że są takie plastiki w szkole , to już nie moja wina ;p
Ok , a teraz przyjemniejsze sprawy . Co dostaliście na Mikołajki ? Ja poduszkę z 1D , zawieszi również z nimi , karty kolekcjonerskie i mnóstwo słodyczy ,a no i jeszcze cienkopisy , bo stare wypisałam xD Uwierzycie , że dostałam prezent od polonistki ? Haha , koleżanka mojej mamuśki i matka koleżanki Oli ;p

To by było na tyle :)

Piosenka na dziś : Girls Alound - Something New & will.i.am - Sceram & Shout  ft. Britney Spears 

Do zonaczenia ziomki

Malina xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy