czwartek, 27 grudnia 2012

"(...)We can do do anything..."

Elo ludziska ! Opowiem wam jedną historię :
Pewna dziewczyna wstała bardzo rano i od razu zalogowała się na bloggera . Ze spokojem sprawdzała statystyki i nagle zaczęła uśmiechać się do monitora i cichutko piszczeć , ze względu na rodzinkę . Okazało się , że jej bloga czyta się w 9 krajach. (...) 
Hahaha , bohaterką historii jestem JA .
Właśnie jestem u cioci i pisze na jej komputerze . Jakoś jestem przyzwyczajona do innej klawiatury i jest ciężko ;/  Dzisiaj mam strasznego lenia . Ledwo posprzątałam pokój , a dom moja młodsza siostra .
Słyszeliście piosenkę Change Your Life - Far East Movement ft. Flo Rida ? Normalnie zakochałam się w tym songu <3
Macie plany na sylwestra ? Ja jak zwykle nieogarnięta , nie wiem co będę robić ani gdzie .

To na tyle


Do zobaczenia ziomki

Malina Xxx 
P.S. tytuł posta to tekst piosenki Girl Aloud - Something New 

Z OSTATNIEJ CHWILI : Przed chwilą dostałam 3 część Igrzysk śmierci Kosogłos 




1 komentarz:

  1. Hoho fajna historia ; ) . Gratulacje .
    Na sylwka wybieram się do koleżanki . ;3
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy