wtorek, 25 grudnia 2012

Wigilia

Elo ziomki ! Jak po Wigilii ? Ja nie będę jej dobrze wspominać ;/ Oczywiście poza prezentami ! Wracając do sprawy . Wczoraj zaatakowała mnie grypa żołądkowa . Normalnie masakra . Nie dość , że nic nie jadłam , to mój zegarek z flagą UK się zepsół . Dobra , pomówmy o milszych sprawach ;)
Co dostaliście na święta ? Ja : torbę z Mickey Micki , bluzkę również z Mickim , legginsy , bluzkę z flagą USA , bluzę , kasę , zegarek z flagą UK , tusz do rzęs Rimmel , brokat do włosów , różne przybory do malowania się , mnóstwo słodyczy i bransoletkę . Uff , dużo tego ;p Jeszcze dzisiaj jadę do cioci i pewnie coś dostanę xD
Nie wiem co się ze mną stało , ale normalnie zakochałam się w piosence Last Christmas . No bez urazy , ale ja nie słucham świątecznych piosenek , więc co do cholery się ze mną stało ?!?!?!?!?!
Jakoś nie mam pomysłów na posty ;( A i jeszcze te zdjęcia , to jednak nie wstawię . Coś mi się dzieje z notebook'iem i nie może znaleźć mojego telefonu ;/
Niestety , ale to będzie na tyle . Najprawdopodobnie jutro  coś dodam ;)

Aha , no i dziękuję za 850 wyświetleń ;)))) Normalnie zacieszam , że ktoś czyta moje wypociny

Piosenki na dziś : Cascada - Last Christmas  Justin Bieber - Mistolate
Do zobaczenia ziomki

Malina Xxx

Tumblr_mfl1eirqcy1rmrrwso1_500_large

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy