środa, 19 grudnia 2012

Newsy


Elo ziomale ! Długo mnie nie było , przepraszam ;( Winę ponoszą nauczyciele i przygotowane przez nich sprawdziany . Normalnie skaczę z radości . Mam 4 na semestr z matematyki . YEA ! Jak na moje matematyczne zdolności , to naprawdę dużo ;p
Odliczacie dni do końca świata ?  Hahaha , ta informacja rozwala ;D Gdyby to byłoby by prawdą , zginęlibyśmy kilkanaście lat temu . Ale mogliby poczekać aż dostaniemy prezenty , a nie kurde przed Wigilią ;'(
Tumblr_mfabdapxur1s100tvo1_500_large
Piszę do was , a powinnam uczyć się na poprawkę z przyrody ;p Kit z tym , później będę się uczyć . Możliwe , że do końca tygodnia nic nie dodam ... Po prostu w szkole zapierdzielam i poprawiam oceny na lepsze , a nauka jest strasznie wyczerpująca ;(
Ok , pomówmy o milszych sprawach .
598342_411901332212855_797304159_n_large
Chciałam napisać posta w niedzielę , ale wstałam o 10  {taaa , moje lenistwo} i jakoś tak wyszło , że ubrałam się dopiero o 12:00 . Kiedy przypominałam normalnego człowieka , mama powiedziała , że nie chce się jej robić obiadu {śniadanie mnie ominęło} i jedziemy na kebaby . Zeszło nam trochę , bo wstąpiłyśmy do Rossmenn'a , gdzie kupiłam dwa błyszczyki {jeden z Rimmel'a} . Następnie wstąpiłyśmy do Pepco i stamtąd wyniosłam ekstra spódniczkę i kapcie w cętki xD Na koniec bar ...
Kiedy przyjechałyśmy do domu , zdążyłam zjeść i opaść na moje niezbyt miękkie łóżko , które kocham , a zaraz mieliśmy jechać do Torunia . Normalnie załamka .
Za to w Toruniu kupiłam sobie drugą część trylogii "Igrzyska śmierci" . Miałam mega smail'a , kiedy ją znalazłam w Empiku ;) Zauważyłam również ulubiony film mamy Step Up - 4 część . Znalazłam płytę BTR , 1D , JB i Seleny Gomez , ale nie mogłam znaleźć płyty Olly'iego Mursa .
Widzieliście nowy tatuaż Demi Lovato ? Mi bardzo przypadł do gustu ;) Choć trochę nie mogę nadążyć za tokiem jej myślenia ... Niedawno w jednym z wywiadów wspomniała , że żałuję pochopnych decyzji o zrobieniu niektórych tatuaży . Ale ten na pewno przemyślała , bo 12 ptaków to niezbyt mały rysunek ;p

Słyszeliście o nowym zespole z X-Factora z UK , Union J ? Ja normalnie zakochałam się w nich <3 Szczególnie przypadł mi do gustu George ;) Odrobinę podobny do Harrego , pewnie dla tego . Polecam przesłuchanie ich coverów na YT . Odrobinę smutno , że nie wygrali programu ;(
George                                          Harry


Hmm , to by było na tyle :) Wow , napisałam najdłuższego posta z wszystkich . To taka rekompensata za moją nieobecność od ciotki Wiki ;*

Piosenki na dziś -Honey -Lalalove & Union J - Call Me Maybe

Img1525841742_large

1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do Libster Award na http://existsonlyforyou.blogspot.com/2012/12/libster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy