niedziela, 6 stycznia 2013

Powrót / 2013 pechowy ?

Elo ziomale !! Nie pisałam od Sylwestra . Wow , dosyć długo , ale przygotowywałam się do zabawy szkolnej i sami rozumiecie :c Wy też ją mieliście ? To znaczy czy mieliście zabawę szkolną ? Udała się ? Moja tak :D
Już za tydzień ferie . Ja osobiście odliczam dni hehe . Na pewno w tym okresie (ferie) będę dodawała więcej postów . Teraz poprawiałam oceny i przygotowywałam się do sprawdzianu szóstoklasisty . Zdradziłam , że mam niespełna 13 lat ;/ Gosh , jaka tępa jestem . Moja głupota poraża 
Weszliśmy w 2013 rok ... Teraz każdy niech powtarza : 13 jest szczęśliwa , 13 jest szczęśliwa (...) 
Ja to mam życiowego pecha , więc się nie martwię ;p Za to wam życzę dużo szczęścia . Na pewno wam sie przyda ;) 
Zapodam dodatkowy temat , w którym się pogubiłam . Mianowicie chodzi o temat całego świata : HAYLOR 
Wy rozumiecie coś z tego ? Ja zdążyłam polubić Tay Swift , ale niedawno przeczytałam jak na TT zwyzywała Directioners , cytuję "pieprzcie się Directioners" . Nie powiem zabolało , ale po kilkunastu minutach tweeta usunęła . Ostatnio w gazecie pisało , że rozbija 1D . Wtedy nie powiem , wkurzyłam się . Później przeczytałam , że to nie prawda . Normalnie pogubiłam się . Ale uśmiałam się , że któraś gazeta napisała , że Taylor jest w ciąży . Hahaha , zgon ze śmiechu *_* 
Słowo opisujące sytuację : MASAKRA 
Ludze , sprostujcie to , błagam . Directioners z całego świata chcą znać prawdę , ładnie proszę (oczy koty ze Shreka) 

Piosenki na dziś : Cher Lloyd - OATH ft. Becky G       Victoria Justice - Take a Hint ft. Lizz Gillies 

Do zobaczenia ziomki ;* 

Malina 

254734_10151411602492433_68139557_n_large


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy