wtorek, 22 stycznia 2013

Houston mamy problem

Hej ! Dawno nie pisałam , bo nie miałam oczym . Moje życie jest nudne i monotonne . Jestem ZNOWU w Toruniu , u babci .
Wczoraj złapał mnie kontrol i nie miałam podbitej legitymacjii dostałam mandat . 9 zł mam do zapłacenia i pokazać ważną legitymację , albo płacę 90 zł . Masakra.
Również wczoraj zakładano mi stały aparat ortodontyczny na dolną szczęke . Jeszcze w czwartek będą mi kończyć . Super , teraz mam metalowe zęby ... :(
Wiecie , zastanawiam się nad usunnięciem bloga . I chyba to zrobię . Sorry , ale jestem chora na brak weny twórczej . Częściej pisze na moich innych blogach . Dziś założyłam nowy , wczoraj na tumblrze i ciągle siedzię na TT , YT i zalukaj.tv .
Jeśli ktoś chciałby dołączyć jako jedna z adminek bloga , piszcie na :
mail -> malina2833@gmail.com
tt -> @Vicky2833

Do kiedyś ziomki

Wiki

Songi na dziś -> Conor Maynard - Animal  i Cher Lloyd - Want U Back

582448_413873182030864_961109547_n_large

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy