poniedziałek, 14 stycznia 2013

Opiekunka

Hej kochani ! Piszę do was , bo .... szczerze ? Nudze się . Dzisiaj robię za niańkę , ale dzieciaki bawią się z Olą i mam wolne . Jeszcze moja ciocia strzela fochy i chyba na ferie do niej nie pojadę :( Ola może pojedzie do babci i dziadka , więc najprawdopodobnie będę kisić się w domu ;/ Mama zaproponowała mi bibliotekę w Zbójnie (jestem molem książkowym) i chyba skorzystam , ale dopiero w środę . Jutro będę w domu z Olą (nie wiadomo ) , będzie wesoło xd .
Was też od tej pogody boli głowa ? Jeszcze mnie Ola zaraziła katarem , zaje*iście  
Wczoraj zdjęć nie wstawiłam , gdyż byłam na spacerze z mamą i siostrą , głupia zapomniałam aparatu ;/
U was też śnieg po kolana ? Bo u mnie czasami takie zaspy się znajdą . Ale śnieg sypki i nie da się urządzić wojny na śnieżki ani ulepić bałwana , masakra :(
Ostatnio zainteresowałam się robieniem nagłówków . Na razie tworzę w Photoscapie , bo program mam zainstalowany od dawna . Póki co mi wystarcza ;) Jestem w trakcie wybierania nagłówka na mój drugi blog Dosięgnąć gwiazd (zapraszam do komentowania)
Dzisiaj pani Kasia dała mi 30 zł  za pilnowanie jej synów . Heh , chyba otworzę przedszkole  czy coś podobnego xd

To na tyle

Do zobaczenia ziomki

Wiki

603052_10151336377073928_1292717848_n_large
Haha  , widok ich min ... bezcenny x)
Gomez&Mianj górą ! xd

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy