czwartek, 24 stycznia 2013

Instagram

Hej !Niedawno wróciłam od ortodonty :) Już mam założony aparat na dolną szczękę . Powiem wam , że zakładanie aparatu na dolną szczękę jest bardziej bolesne od zakładania górnej :( Na szczęście już po  wszystkim .
Wieczorem (dokładnie 18:00) idę do kina Cinema City na film Ralf Demolka xd Oczywiście ja nie idę tam z własnej woli , tylko  mam młodszą nieznośną siostrę ;/ Zrobię zdjęcia i wstawię później na bloga i instagrama .
Właśnie chciałam zaprosić was na mojego instagrama -> vicky2833
Dodajcie do obserwowanych , odwdzięczę się :)

To tyle kochani :*

~Wiki



3 komentarze:

  1. Eh. Aparat. Cieszę sie ,że już po wszystkim <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. Jeżeli ci się spodoba to możesz zaobserwować ,możesz liczyć na rewanż ;3
    http://reason-to-smilex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co dzisiaj znalazlam twojego bloga i stwierdzam ze jest c-u-d-o-w-n-y :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej !! Właśnie zakończyłam ten blog :( Zapomniałam hasła i loginu ma bloggera (mądra ja) i musiałam założyć nowego bloga . Zapraszam na niego ---> world-is-colors.blogspot.com

      Usuń

Obserwatorzy