czwartek, 10 stycznia 2013

Australia /Recenzja KY / Płyta LM

   Hej ! Dzisiaj miałam bardzo ciężki dzień . Od rana pisałam sprawdzian z Operona , który miał trudne zadania matemtyczne . Oczywiście nie zrobiłam ich z braku czasu . Mądra i sprytna ja ;-) Nienawidzę matematyki . Szczerze i do bólu . Zadania zamknięte możliwe , że dobrze rozwiązałam , a resztę ... okażę się po ogłoszeniu wyników .
   Później na angielskim robiliśmy projekt o  Australii . Powiem wam w tajemnicy , że kocham koale <3 Razem z Moniką i Kaśką dostałyśmy 5+ . 6 pani nie wstawia (niedobra , oj niedobra) . Najprawdopodobnie jutro wstawie zdjęcie projektu , bo dziś nie miałam w szkole telefonu . Zainteresował mnie kraj . Głównie ze względu na piękną nazwę jednego stanu (Wiktoria) .
   Oglądaliście teledysk One Direction - Kiss You ? Ja kiedy go oglądałam , dostałam napadu śmiechu. Znalazłam parę elementów z innych teledysków gwiazd , m.in.:Elvisa Presleya . Na koniec sweet buziak dla Harrego od Zayna <3 Aż się rozczuliłam . Rozwalił mnie również Nialler i Louis oraz Liam . Polecam video na poprawę humoru ;-)
   Przeczytałam na pewnym blogu , że płyta Little Mix - DNA ukaże się w Polsce 13 marca ! Oszczędzać na płytę kochani ;-p Spełniło się moje jedno życzenie . Polecam przezsłuchać płytę na YouTube . Na pewno zachwycicie się wokalem utalentowanych zwyciężczyń brytyjskiego X Factora 2011r.
   Chciałabym jeszcze dodać , że w sobotę (12.01.2012r) będzie u mnie koleżanka ... Co ja piszę . Moja BFF , siostra , doradczyni i prawniczka (hahaha) . Zrobimy sobie zdjęcia , które potem wstawię . Słowo daję . Będziemy razem świętować urodziny Malika :-) Bad Boy is perfection *-*

To na tyle
Do zobaczenia moje skarby ;*

Zapraszam na mojego drugiego bloga
http://www.live-like-a-star.blogspot.com
*Wiki


Tumblr_mgf3xnrjik1rhmxy6o1_500_large

Idę jeść sałatkę warzywną :D
*Zmieniłam nazwę wyświetlaną ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy