poniedziałek, 14 stycznia 2013

Koniec związku Taylor i Harrego

   Hej skarby ! Miałam o tym napisać wcześniej , ale jakoś wyleciało mi z głowy . Otóż Harry Styles i Taylor Swift zerwali ! Jak podaje gazeta "The Sun" Tay gwiazdorzyła i grymasiła . Uważała się za lepszą od  innych itd . Wiecie , ostatnio Hazz kursował NY-Londyn i odwrotnie ? To przez nią . Według informacji pokłócili się na Wyspach Dziewiczych (haha , nazwa najlepsza) i zerwali . To wyjaśnia wczesny wyjazd Swift ...
   Podobno kiedy Selena Gomez  pocieszała Taylor . Blondynka chce napisać o nim piosenkę i poradziła młodszej przyjaciółce żeby również tak poniżyła JB . Mój komentarz : LASKA , OPANUJ SIĘ !
   W piosence podobno Tay chce przeprosić Harrego i chce by do niej wrócił . Według mnie to zły pomysł . Taylor  ma 23 lata , jest doroślejsza i oczekuje zaangażowania , a Harry ... powiedzmy szczerze , to jeszcze nastolatek . Chce się chłopak wyszaleć , rozumiem go . Piosenkarka powinna wiedzieć , że wiąże się z podrywaczem . Jej błąd ...
   To jest tylko i wyłącznie moje  zdanie !

Do zobaczenia  ziomki

Wiki

Tumblr_mgmaeawkij1r5agp8o1_400_large
Hahahaha :)

2 komentarze:

  1. Szkoda , że nie są już razem : c
    na fajną parę naprawdę wyglądali .

    OdpowiedzUsuń
  2. No mi też ... Kiedy ją polubiłam to zrywają . FOCH FOREVER HAYLOR ! ;P

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy