niedziela, 13 stycznia 2013

Today is a good day

Hej kochani ! Miałam dziś wstawić zdjęcia z Kinią , ale nie przyjechała . Sprawy rodzinne . Sami rozumiecie ... Ja byłam i może jeszcze jestem na nią wściekła . W piątek było okej ,a rano w sobotę dzwoni , że nie może przyjechać . Masakra ;'(
Jeszcze Ola molestuje mnie sms'ami czy może spotykać się z Krzyśkiem . Ona myśli , że jej odpisze . Żal . Co mam jej napisać ?! Że ja się w nim nadal kocham i NIE ?! Grr , aż mi włosy na karku stanęły .
Wczoraj tata do quada doczepił sanki i miałam KULIG ! Ja oczywiście zaliczyłam upadek i dostałam w twarz gałęzią . Mam wytłumaczenie : jechałam na płozach , a to strasznie trudne ! Oprócz tego byłam u znajomych rodziców 5h i pół godziny ! Musiałam pilnować małpy (Ola <moja siostra> , Wojtek i Przemek ) . Ten ostatni wyrwał mi nawet włosy ! Moje piękne , długie , jedwabiste włosy !
Mam zamiar później iść na dwór i porobić parę zdjęć lustrzanką Nicon . Fotki na pewno wstawię na bloga ;*
To na tyle

Do  zobaczenia skarby <3

Wiki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy