wtorek, 15 stycznia 2013

And Let Me Kiss You ! ;*

   Hej kochani ! Dzieje się u was coś ciekawego ? Bo u mnie aż powiewa nudą . Siostra za chwilę jedzie na dodatkowe lekcje angielskiego (ha ! Ja nie muszę xd) . Nie wiem co z  niej wyrośnie , ale na pewno nie orzeł z języków obcych :) Ja robię za geniusza w domu (pokłony dla mnie) .
   Dzisiaj od rana molestuje telewizor i notebook . Ogładałąm "Szpilki na Giewoncie" i "Trudne sprway" ,a  przez resztę czasu słuchałam muzykę, głównie 4fun.tv , eska.tv i viva :)
   Właśnie teraz jest bardzo fajna godzina , 14:14 . Ktoś o mnie myśli , ciekawe kto ? 
    Tytuł posta jest taki , gdyż cały czas śpiewam refren piosenki Kiss You xd Jestem boska .
 
Niestety , ale to na tyle :(
Nie mam pomysłów i weny

So..So..Sorry

Do zobaczenia kochani

Wiki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy