piątek, 11 stycznia 2013

Totalna załamka ;'(

Hej ! Dzisiaj mam załamanie psychiczne ... Zaraz wszystko wyjaśnię
Moja koleżanka , Ola (wstawiłam z nią zdjęcie - Blondynka) , zakochała się w tym samym chłopaku co ja . Na dodatek on w niej również ... Jeszcze dowaliła mi pytaniem Czy mogę z nim chodzić ? Od razu chciałam odpisać jej Gdzie ? Bo bułki do sklepu ? , ale to byłoby nie stosowne . Zaraz zadzwoniłam do mojej BFF (właściwie napisałam sms'a zadzwoń szybko) i wygadałam się . Ona , jako prawdziwa przyjaciółka , zaczęła mnie pocieszać itd. , ale to nic nie dało ...
JA BĘDĘ PŁAKAĆ !!!!
Na szczęście jutro Kinia do mnie przyjeżdża na noc , więc nie będę sama . Pocieszjące , nie ma co ;(
Teraz wybaczcie , ale idę utopić smutek czytając Zmierzch pijąc czekoladę ***

Do zobaczenia ziomki

Wiki

Pic_507730cfddf2b340af000a51_large

2 komentarze:

  1. Fajny blog a poza tym trzymaj się :-)
    Mnie też nikt nie chce z powodu mojej choroby
    ale to nie ważne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję ....
      Dzięki za miłe słowa i za to , że czytasz bloga ;)

      Usuń

Obserwatorzy