środa, 21 listopada 2012

TMH

Hey ! Piszę do was , bo  muszę się pochwalić . Mam płytę One Direction - Take Me Home ! I to jeszcze yearbook'a ! Płyta trochę kosztowała , bo aż 90 zł. ale warto było !
Kiedyś wspominałam , że mieszkam dosyć daleko od Torunia , dlatego mam dopiero teraz yearbook'a . Wykorzystałam sytuację , że mama jechała do księgowego i chwilę  błagałam o wczesny prezent na mikołajki . Jak widać udało się ! Normalnie zamknęłam się u siebie w pokoju i krzyczałam ze szczęście .  Hahaha szkoda , że nie zobaczyliście min taty , mamy i Oli .
Moje ulubione piosenki z TMH ;
1.Kiss You
2.Still The One
3.Over Again
4.Little Things 
5.Rock Me
6.Live While We're Young
Dobra nie będę zanudzać ;-)
Póki co , nie wiem  kiedy będzie następny post ;-(

Sorry ;'(
Ale pamiętajcie : ciotka Wiki was koooooocha <3


Do nie wiadomo kiedy ziomki


@Sweet_Lemon xoxo


Tumblr_mduxc0myxk1qb8xyvo1_500_large

1 komentarz:

Obserwatorzy