piątek, 9 listopada 2012

Okularki ;*

Post przeznaczony moim ukochanym okularom przeciwsłonecznym . Najbardziej podobają mi się okulary gwiazd , szczególnie te kolorowe w ekstra wzory . Sama mam neonowe czerwone , a w przyszłym roku zainwestuje w fioletowo-żółte xD


Tumblr_md74hqalnq1riixw2o1_500_large
Te bardzo mi się spodobały ;-)

Tumblr_md74hd9pjo1riixw2o1_500_large
Te , równieź są fajne :o)

293840_10151263079123987_58912554_n_large
Nie , no spoko . Cytryna w okularach , codzienność ;-)

Tumblr_md505ndpbw1rfhu2uo1_500_large
Aaaaaaaaaale ładna torebka !!!!!!!!! 
Okulary też niczego sobie hahaha

~*~*~*~*~
Przepraszam , że dzisiaj tak słabo  , ale mam gorączkę i strasznie mnie boli głowa , więc po prostu robiłam wszystko na szybko ;'( Jutro będzie długa notka i moje ulubione teledyski ;*

Do jutra ziomki

Malina xoxo

3 komentarze:

  1. To nic że tak słabo ale zawsze coś
    no i na tym ostatnim zdjęciu ta dziewczyna / pani znajmo mi wygląda a okulary niczemu sobie
    mi się strasznie nawet podobają a te pierwsze też , też :)
    Ach cytrynka w okularach , dobre ... x DDD
    Ooooo yeaaa teledyski super , super , super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za zrozumienie ;-)
      Co do teledysków , mogę powiedzieć , że JB obowiązkowo będzie xDD

      Usuń

Obserwatorzy