piątek, 23 listopada 2012

Newsy / moje ulubione książki

Hey ! Wróciłam ! Nareszcie mogę bezkarnie pisać na blogu . W tym tygodniu strasznie dużo się uczyłam . Masakra ... W przyszłą środę/czwartek {28/29.11.12r.} jadę na wycieczkę . Będę gdzieś koło Brodnicy {genialna "ja" nie słuchałam dyrektorki heh} i są to warsztaty przyrodnicze . Wolę to niż się uczyć xD Może  jak wezmę notebook'a to coś wstawię będąc w miejscu którego nie pamiętam ;-) Napewno na blogu pojawią się fotki z owych dni . Dobra , już nie zanudzam ;-p
~*~*~*~
Moją inspiracją posta są książki . Możecie uznać mnie za wariatkę , ale ubóstwiam czytać ! Szczególnie kryminały , przygodowe  , fantasty i horrory .
 
1.Od dawna faworyzuję "Sagę Zmierzch"
Mam wszystkie części , oczywiście przeczytałam je ;-) , ale najlepsza to "Zmierzch" i "Przed świtem"
Autorka ma świetną wyobraźnię . Książka pochłania i nie można się od niej oderwać . Przeżywałam każdy moment z bohaterami . Przyznaję się , jestem emocjonalna . Kiedy Edward odchodził od Belli {Księżyc w nowiu - 2 część} , popłakałam się . Bez ściemy , serio . Uwielbiam tego typu książki {czytaj ; romantyczne horrory}. Polecam do zakupienia bądź wypożyczenia książek Stephenie Meyer <3

2. "Pamiętniki wampirów"
 
OMG ... Ja kocham Damon'a !!!! Kiedy rok temu we wakacje kupiłam 1 część nie wiedziałam czy to dobry wybór . Ekspedientka w "Matrasie" poleciła mi ją , mówiąc , że nastolatki w moim wieku kochają to książkę . Zdałam się na jej zdanie ...które okazało się trafne ! Już po trzech dniach przyszłam po  drugą księgę . Ciocia normalnie podziwiała mnie za godzinne czytanie powieści :o) Kuzyn nazwał mnie kujonem {za co dostał w swoją pustą głowę} . Książka jest utrzymywana w mrocznych klimatach . Pojawia się dużo opisów czy pamiętnik Eleny . Mimo tego powieść nie odrzuca . Wręcz przeciwnie ! Zachęca do dalszego śledzenia losów bohaterów . Oglądałam kilka odcinków owego serialu  , ale ksiązka 1oo razy  lepsza  ;* {dla ciebie Damon'ie [hahaha]}
 
3.Pretty Little Liars
 
PLL... Nie powiem ciekawa książka . Póki co przzeczytałam kończę drugą część {skończyłabym wcześniej , niestety głupie lektury szkolne mnie spowalniają}. Ciężko się czyta , ale warto poświęcić wolny czas , a nie szlajać się z menelami . Moją ulubioną bohaterką jest Aria . Chociaż zaciekawiła mnie postać Spencer . Wracając do książki ... Według mnie bardzo fajna i ciekawa . Gorąco polecam :-D
 
 
~*~*~*~*~*~
To koniec mojej notki ;-) Pewnie większość z was uzna , że jest nudna . Przepraszam , ale nie mam pomysłów . Zainspirowałam się czytając dziś PLL . Może jutro coś dodam , ale pewności nie mam :p Przybliże wam statystyki bloga
 
Kraje ,w których czytają mojego bloga
Polska - 240
Stany Zjednoczone - 109
Francja - 10
Niemcy - 6
Holandia - 1
 
Jestem troszkę zawiedziona , ponieważ odwiedzają mnie osoby z różnych krajów , a nie raczą komentować ;'(  Mimo , że pewnie języka nie znam , mam translate
Mam nadzieję , że to się zmieni ;)
 
 
Do zobaczenia ziomki <3
 
 
 
@Sweet_Lemon xoxo
542610_566146123399300_1240676320_n_large
 
 
 


2 komentarze:

Obserwatorzy