wtorek, 6 listopada 2012

Najładniejsze, najsympatyczniejsze i ciekawe pary 2o12

NUMBER ONE
Zayn Malik i Perrie Edwards
Para zaczęła spotykać się pod koniec 2o11 , ale sie rozstali . Jak mi wiadomo {może nie mam dobrych informatorów xD} wrócili do siebie w maju . Jak dla mnie to słodziutka para . Zerrie !!!!

Tumblr_matfk9zm8c1rxl1dro1_500_large
Uwielbiam LM , a najbardziej Pezz
Nie wiem czemu wszyscy ją hejtują . To trochę smutne i żałosne ;'( Jeśli nie znasz człowieka , nie oceniaj ... Taka rada dla antyfanek Zerrie ;-)

NUMBER TWO
Louis Tomlinson i Eleanor Calder
Poznali się dzięki Harry'emu . Hazz przyszedł z Lou i spotkali Els  , która była znajomą Loczka {nie wiem czy to prawdziwa wersja , sorry} i BUM ! Amor dał im strzałą w tyłek ! Hahaha , jestem mega ;-) A tak na poważnie . Louis , w którymś wywiadzie powiedział "To była miłość od pierwszego wejrzenie" , czy coś xD 

553390_412038092203377_1771477255_n_large
Przesyłka dla fanek Eleanor ;
Jeśli nie masz nic miłego do powiedzenia ; MORDA W KUBEŁ !!!!!!

NUMBER THREE
Ostrzeżenie ! Jeśli nie lubisz JB , nie czytaj tego !!!!!
Justin Bieber i Selena Gomez
Są już ze sobą dwa latka . Wow , duuuuużo . Pamiętam , że najpierw byli kumplami , a później paparazzi przyłapali ich na randce . No i mamy gorący romans !!!!!

Tumblr_mcxm4o8dcw1r4wwdvo1_500_large
Normalnie zgon na miejscu -_-
Oni są za ładni ;'(
Jelena !!!!! {skojarzyło mi się to z jeleniem . ma coś na psychice lol}

~*~*~*~*~*~
Ok , to były trzy najładniejsze pary . OMG , muszę znaleźć chłopaka !!!!
Jeśli czyta to jakiś chłopak ; call me !!!!
Bosh , jaka zdesperowana jestem
Dobra , do jutra ziomki ;-)

Love__by_xtwistoffatex_large


2 komentarze:

  1. Dla mię sympatyczną parą jest Sel & Jus.
    Nie specjalnie tak obserwuję strony o 1D
    ale zależę do ich fanów ani nie wiem czy tworzą
    ze swoim dziewczynami sympatyczne pary
    tylko zawsze tak przelotnie coś widziałam że
    s kimś na zdjęciach przytuleni są .
    Ciekawy blog na pewno bd obserwować zapraszam na mojego zawsze coś nowego a komentarzy niestety też brak więc fajnie jak by się jakiś komentarz pojawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za komentarz ;-)
      Obiecuję , że wejdę na twoje blogi za kilka minut

      Usuń

Obserwatorzy