niedziela, 4 listopada 2012

Stylizacje

Znalazłam ciekawe stylizacje na http://www.faslook.pl i poniżej wam je zaprezentuje .

pantera

Ten zestaw stworzyła HoranowaX . Nawet zestaw był w najpopularniejszych
W tym zestawie najbardziej spodobała mi się bluzka i buty . Chciałabym baaaardzo mieć tą bluzkę w szafie ;'( Niestety , według mamy "Wydajemy za dużo pieniędzy na ubrania " . Normalnie przeżyłam szok . Jeszcze kiedy ja chciałam sobie w H&M kupić spodnie z motywem flagi USA . Wyżyłam się na mojej młodszej siostrze xD
Wracając do stylizacji . Wszystko jest perfekcyjne . Nic dodać , nic ująć ....



Jesienna kolekcja .

Stylizację stworzyła PurpleRose . Zestaw idelany na jesienną pogodę . No może jeszcze kurteczka by się przydała ;-) Bardzo fajne są buty i bluzka . Torebka nie przypadła mi do gustu , choć pasuje do wszystkiego w tym zestawie . Wbrew komentarzowi jednej użytkowniczki ,sądzę , że słuchawki pasują . Powtórzę się , ale co tam ; Za te buty dam się zabić !
~~~~~
Photo
Tumblr_mcyi26shm11rk2fjro1_500_large


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy