sobota, 10 listopada 2012

Teledyski

Tak więc dziś teledyski ...Będzie to moja Top 10 xDD

Mój ulubiony
Beauty And A Beat - Justin Bieber feat. Nicki Minaj

Teledysk bardzo mi się podoba . Najbardziej kiedy on tańczy z tymi chłopakami i rap Nicki . Mmm , miodzio . Nie mogę doczekać się kolejnych klipów kanadyjczyka .

Drugi
One Direction - Live While We're Young

Najlepszy teledysk 1D . Spodobał mi się motyw z basenem i skakanie Lou do wody . Cud , miód i MALINA ! Czekam na kolejny teledysk , równie interesujący co ten :o)

Trójeczka
Rita Ora  - R.I.P feat.Tinie Tempah

Odjechany klip . Ora pokazała pazurki i swoje jakże piękne ciało . Według mnie {a moje zdanie według naszej  nauczycielki jest nieważne } teledysk jeden z lepszych . Nic dodac , nic ująć

Cztery
Christina Aguilera - Your Body

Jedyny teledysk Aguilery , który przypadł mi do gustu . Według mnie laska nie wygląda na najmilszą , ale głos ma super . 
 
 
Piąteczka
Little Mix - Wings
 

Pierwszy singiel dziewczyn , które pierwszy raz w histori X-Factora w UK wygrały go ! Co do teledysku ... Świetny na poprawę humoru ;-)
 
 

Sześć
Justin Bieber - As Long As You Love Me feat.Big Sean
 
 

Zakochałam się w tym kawałku , a teledysk mnie zabił  . Normalnie zgon na miejscu *_*
 
Siedem
Taylor Swift - We Are Never Ever Getting Back Together
 
 

Świetna piosenka na rozstania z chłopakiem
 
 
Ósemka ;*
The Wanted - I Found You
 

Umarłam ... Piszę do was z grobu -----
 
 
 

Dziewięć
Olly Murs - Troublemaker feat. Flo Rida 
 
 
Bosh , mam słabość do brytyjczyków *_*
 
 


Dziesięć
Pink - Blow Me {One Last Kiss}
 
Odjechany teledysk panny P!nk
 
 
 
~*~*~*~*~*~*~
Tak więc mamy teledyski
Za kilka godzin będzie kolejna notka , jeszcze nie wiem o czym ;P
Najpierw musi przestać boleć głowa , bo chyba padne *_*
Posta zaczęłam pisać o 00:00 , ponieważ nie mogłam zasnąć
Teraz aktualnie jestem pod kocem i piję ciepłą herbatkę , oglądając teledysk JB - As Long As You Love Me , na 4fun.tv - weekend z gwiazdą
Życzcie mi zdrowia
 
Do zobaczenia ziomki !!!!!
 
 
Malina xoxo
 


 

93677601_large_tumblr_md50f2vuvl1r1hm4ao1_500_large_large

 
 

 


2 komentarze:

  1. Wszystkie teledyski znam oprócz tego jednego
    Little Mix - Wings
    A za pink nie przepadam ale posłuchać mogę
    jej jakiejś nuty ale nie za bardzo ; )
    1D Właśnie przy tej nucie aż tańczyć się chce
    Przy Beauty And A Bet też a jeżeli chodzi kiedy
    jakiś nowy teledysk to 27 Listopada bd teledysk do Fall JB !
    Ja nie mogę już się doczekać :)
    Takie małe info odemnie jeżeli chodzi o teledyski x DDDD
    No i oczywiście życzę ci zdrówka żebyś
    szybko do niego wracała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie za info
    Co do teledysku Little Mix
    Możliwe , że go nie widziałaś , bo girlsband nie jest aż tak znany w Polsce ;c
    Również dziękuję za życzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy