piątek, 16 listopada 2012

Fakty o @Sweet_Lemon

Cześć ! Nadal nie mam pomysłów na nowe posty , dlatego napiszę fakty o mnie

1.Mam na imię Wiktoria
2.Moimi ulubionymi kolorami są ; fioletowy , czarny , czerwony i beżowy
3.Jestem uzależniona od mleka czekoladowego
4.Uwielbiam język angielski i polski
5.Moim ulubionym dodatkiem są branzoletki i pierścionki
6.Kocham norweskie swetry 
7.Według znajomych ciągle się uśmiecham , bądź śmieję
8.Noszę aparat ortodentyczny {stały ;/}
9.Mam brązowe włosy i oczy , które są w połowie niebieskie , a w połowie zielone
10.Bardzo lubię H&M , Mohito i Cropp
11.Chciałabym wyjechać do Londynu - to moje marzenie
12.Baw się , szalej i nie pytaj co dalej - moje życiowe moto
13.Inspiracją mojego stylu jest Rita Ora , Ashley Tisdale , Selena Gomez i Zendaya Coleman
14.Jestem uzależniona od słuchania muzyki
15.Nie nawidzę , kiedy ktoś śmieje się , że mam metalowy uśmiech {czyt.aparat ;'(}

Trochę mnie poznaliście ;-) Niestety nie podam wam wieku , przykro mi ...
Jutro jadę na ślub cioci i nie wiem czy coś dodam ;/
Może z P. coś wymyślę


Do nie wiem kiedy ziomki


@Sweet_Lemon xoxo


Bampw-black-images-nikon-favim.com-537859_large

1 komentarz:

  1. Ciekawe , ciekawe ja też miałam nosić taki aparat ale okazało się że jednak nie muszę a ja nie przywiązuję uwagi na takie rzeczy oczywiście zauważa się je ale ja bym się nie śmiała z tego a ni nic w tym stylu .
    Hymm ja też podobnymi gwiazdami się wzoruję
    mogę ci napisać jakimi .
    Rita Ora , Cher Lloyd , Selena Gomez , Justin Bieber tak pewnie się bd zastanawiać jak mogę wzorować się jego stylem ubierania . Dla mnie to całkiem proste jego strój jak jakiś mi się podoba kupuję sobie podobne ale damskie i całkiem ciekwie to wygląda ; )

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy