sobota, 24 listopada 2012

Coś ... interesującego

Hey ! W tym poście będą fajne fryzury i stroje ;-)

FRYZURY

14380_264015447054033_848449808_n_large
Kok - niby banalna fryzura , ale jaka efektowna . Najlepiej zrobić koka na czubku głowy ,  chociaż może  ona rozboleć  . Bardzo fajnie wygląda również kok nisko i na boku . Polecam tę fryzurę ;*


Tumblr_mdxgj7jp4m1rslap4o1_500_large
Kręcone końcówki włosów  - bardzo ładnie to wygląda w realu . Jeszcze lepiej kiedy  ktoś ma pasemko , bądź pasemka {kolorowe - przepiękne} .


16_large
Proste włosy z pofarbowanymi końcówkami - ubóstwiam takie połączenie . Sama chcę kiedyś sobie przemalować włosy , ale mamuśka nie pozwala xD Fajnie wygląda rówież blondynka z neonowymi końcówkami . 


STROJE



Article-0-1630d841000005dc-163_634x956_large 
Miranda Kerr - bardzo spodobał mi się jej  ubiór . Świetny strój na miasto , bądź spotkanie ze znajomymi . Zauroczył mnie kapelusz i spódnica 
 
 
Tumblr_mdypd3bwji1ra9x37o1_500_large
Koronkowa sukienka - przyciąga uwagę . Nadaje się na imprezy w klubie . Dobrałabym czarne botki , converse lub baleriny i koniec !
 
 

Tumblr_me05hmcmtx1qarg55o1_500_large
Miejski look -klasyka nigdy się nie nudzi . W każdym bądź razie tak jest u mnie  . Brdzo spodobała mi się spódniczka z paskiem i sweter . Bluzka sprawiła , że zestaw nie  był nudny . Dodatki też spoko . Nic dodać , nic ująć ;-)

~*~*~*~*~*~

Do zobaczenia ziomki


@Sweet_Lemon xoxo

292011_221200877929026_6023282_n_large


2 komentarze:

  1. Co do włosów sama sobie rozjaśniłam na jasny blond nie wiem czy nie zrobiłam źle denerwuje minę te odrosty ; /
    A co do ubrań ja bym nie potrafiłam w takich chodzić .
    Nie lubię chodzić w butach na wysokim obcasie , no ale notka jest ogólnie fajna : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię swój kolor włosów , choć mażę o pasemkach ;-)
      Natomiast obcasów nosić nie mogę , bo mierzę 1,75 m i każdy jest wtedy ode mnie niższy {nawet chłopacy ;'( } , ale kocham szpilki lub koturny {ale trampkami nie pogardzę} <3

      Usuń

Obserwatorzy